The heart of life is good

idag gick jag upp halv 8, stressa som fan och tog bussen till skolan klockan 8.
såfort jag steg på bussen hade jag en känsla av att någonting var fel, men jag satte mig ner och satte lurarna i öronen och drömde mig bort en stund. men sen insåg jag att inga andra i min klass satt på bussen. jag tar upp iphonen, kollar schemat och det visar sig att jag börjar 14:15.... så det var bara att gå av vid sjukhuset och ta nästa buss hem igen.
varför är det alltid jag?
och det värsta av allt, vi börjar aldrig halv nio på torsdagar, det har vi inte gjort på hela året.
jag lovar, nästa år ska jag lära mig schemat utantill.

men till något helt annat
IDAG HAR MIN BÄSTA VÄN TAGIT KÖRKORT!!!!!!!
GRATTIS PATRIK JAKOBSSON!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0