så mycket mer än bara ordet musik

många tänker säkert, fan vad hon bare tjöter om musik i den där stinarosenludd. well, I don't give a shit!
vill ni läsa om vad jag hade på mig idag eller vad jag använder för hårprodukter så är jag ledsen, det kommer aldrig att hända.
det finns få saker som jag verkligen brinner för här i livet och musik är en av dom. så vare sig ni vill eller inte, så tänker jag fortsätta att skriva om det jag brinner för.
därför:
Daniel Adams Ray (snook-danne) är även han på G med ett debutalbum, "svart, vitt och allt däremellan". underbart!
Första smakprovet av skivan heter dum av dig som jag till en början tyckte var lite sådär. men nu, HUR FAN TÄNKTE JAG? den är helt awesome!!!!!
vare sig isär eller inte, ni är kungar. snook forever

Daniel Adams Ray - Dum av dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0