helg uppdate.

fredag: hade nattbesök av jonna, stina, elin och therese. sjukt sköna och underbara tjejer!
kvällen bestod av pizza, kladdkaka, chips, snack, mys och eva&adam.
lördag: pissa ner mig med jonna när vi kollade på kleiner hai, sjuuuk video! under dagen softade jag bara, var meningen att jag skulle plugga lite men misslyckades. på kvällen blev det snabba cash med jonna, johanna och hanna. bra film!! (och som vanligt är joel kinnaman fantastisk på alla sätt). Natten spenderades med lillasyster Anna och one tree hill, GILLAS!
söndag: frukosten blev tacos, klockan halv 1. (blir väl så när inte mamma och pappa inte är hemma). Efter "frukosten" blev det lite plugg, och klockan 3 skulle jag iväg på match. Matchen var mot grums och vi vann. Nu ser jag på EM-finalen i handboll, Kroatien - Frankrike. riktigt rolig match, jämt som bare. Ikväll blir det plugg, ingen Johan falk på tv hörde jag. Får väl nöja mig med Wallander. 
VÄRLDENS BÄSTA JEJJA 18 IDAG OCKSÅ, GRATTIS HOTTIE!!!!

Postat av: jejja

tack älskling!!!! :d

2010-01-31 @ 19:09:34
Postat av: j

thaaank you babylove!!

2010-02-06 @ 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0