no one's gonna love you more than I do

"livet börjar vid 25"
varför håller jag verkligen inte med? jag håller inte ens med på att livet börjar vid 18.
livet började fan på högstadiet, det var i alla fall då mitt liv började och det var den bästa tiden i hela mitt liv! saknar det varje dag.
fan tiden går för fort.
Im not ready to let it go yet.
(missförstå mig inte. det är verkligen inte så att mitt liv idag inte duger, för det gör det. älskar det på alla sätt. speciellt mina vänner)

Postat av: malin

Jag saknar det också varje dag. jävlar va roligt vi hade, oavsett vad vi skulle göra gjorde vi det roligt. fy i bövelen.... :( lätt bästa tiden!!!

2010-02-28 @ 19:34:35
Postat av: Anonym

Jag saknar det också varje dag. jävlar va roligt vi hade, oavsett vad vi skulle göra gjorde vi det roligt. fy i bövelen.... :( lätt bästa tiden!!!

2010-02-28 @ 19:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0