the world we live in

hallå!
tisdag idag, slutade 3 och nu sitter jag här. Håller på att städa mitt rum, ska snart ta och dammsuga. På tal om mitt rum så är det inte klart än, började göra om det i början av sommaren kanske. Jag är så sjuuuukt dålig på att ta tag i saker, mår typ dåligt när jag går in i rummet.. inte riktigt det som är meningen med att ha ett eget rum va? det enda jag gör är typ att sova här, och kolla på oth då.. men nu har jag äntligen fått en plan med hur det ska bli och vi ska ta tag i det så fort som möjligt. Kan inte ha det såhär.
men nu är det dammsugnings-dags och sedan blir det, gissa vad?
ONE TREE HILL
peace

Postat av: emma

tack så mycket stina :D

2009-09-08 @ 17:11:03
URL: http://flyonthewingsoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0