feeling a moment

hallo!
sitter här i soffan och ska snart dra iväg på träning. Var ett tag sedan nu, har ju inte kunnat tränat i veckan pågrund av allt plugg. Men nu tänker jag dra iväg och lira lite, så får jag plugga när jag kommer hem istället. Har ju tyskaläxa, skriva klart labbrapport och mediakunskaps redovisning tills imorgon. GALET KUL ATT GÅ I TVÅAN. ett prov och en redovisning hade vi idag också. Mindre kul att jag inte fattar ett skit av matte B heller. så nu är det mattestöd som gäller, kan det bli bättre?
saknar one tree hill gör jag också, har ju såklart alla säsonger hemma nu, förutom tvåan som jag är på. Hoppas patrik kommer hem i helgen, så jag kan få dom.. bara därför jag vill att han ska komma hem!!


Postat av: pj

jävlar va dum i huve du är då

2009-09-27 @ 22:45:43
Postat av: stina

hehehehehe(L)

2009-09-28 @ 17:53:07
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0