varför är jag inte förvånad?

ibland hatar jag mig själv..
jag ställer klockan på 8, bussen går 09:33. Men jag orkar inte gå upp, så det slutar med att jag går upp klockan nio. Har en halvtimme på mig, hittar inget att ta på mig, slänger på mig sminket och springer ut. Ska låsa dörren, hittar inte nyckeln. Klockan är 09:33 så jag vänder väskan ut och in, alla saker ligger på trappen, men jag hittar fortfarande inte nyckeln. Så jag springer in igen och självklart ligger dom på köksbordet. Så jag tar dom, springer ut och låser dörren. Springer till bussen och som tur var (trodde jag) hann jag på bussen. När jag kommit på bussen lägger jag märke till att det var bara en från min klass på, erik. Han kollar konstigt på mig och frågar, vad gör du här? Jag typ, men va? då svarar han, vi börjar halv ett vettu.
Så jag får gå av på nästa hållplats och gå hem igen..


Owl City - Fireflies


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0