if she wanna rock she rocks

cha cha! 
skönt det är med helg!! och snart är det lov. 
igår drog jag ochy kolla a-lagsmatch med oscar, hammarö vann! 
sen drog vi hem till käka och malin kom. först var det tänk att vi skulle kolla idol, men Malin kom på bästa idén att vi skulle kolla på filmen vi gjorde när vi var små, ragnar c.o. Vi skratta så vi höll på och dö. Så kvällen fortsattes med att kolla på massa filmer från barnatiden. 
Idag är det lördag och snart ska jag med pappa till stan. Får se om jag får hem mig ngt nytt, hoppas på det! Sedan ska jag med Fia och Göran och kolla div1 match, Hellton. Direkt efter den drar vi till Arvika och spelar. Riktig handbollshelg det här, inga fel! 
men ska göra mig klar, vi hörs. '
peace
Eric Hutchinson - Rock and Roll.

Postat av: malin

fan va den filmen är bra, de är helt sinnes!!!

2009-10-17 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0