bakis utan fylla?

today, i feel like crap.
varför? fråga mig inte. Jag gick upp, mådde illa som en gris, käka frukost och gick och la mig igen i 1 1/2 timme. Kan man bli bakis av godis, bio och lägga sig sent? (låg och kolla på one tree hill till kvart över tre igår nämligen)
men i alla fall, flickan som lekte med elden var SKITBRA! riktigt värd film att se på bio, så ja det tycker jag ni ska göra.

mina bröder spelar match mot varandra nu, färjestad - bofors. fyfan vad jag skulle vilja se den, dock är den i karlskoga.  Så jag väntar på att oscar ska ringa, så jag får veta hur det gick.
vill bara nämna att patrik och oscar är för jävla underbara, THANKS.


Postat av: Mondaytosunday

jag brukar också må dåligt dagen efter att jag ätit mkt godis och varit uppe sent :(

2009-10-05 @ 13:12:53
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0