you think you got it

klockan är 21:45 och jag ska snart lägga mig och kolla på andra avenyn tänkte jag. blivit helt besatt, måste kolla varje kväll! egentligen är det rätt b och fult, men ändå måste jag kolla. i alla fall, imorgon är det nationella i matte!! jag vet redan nu att det kommer gå sämst, skön känsla det där. ingen miniräknare får användas heller, jag som lever på miniräknaren i matten. klarar mig inte utan den. vad är gångertabellen liksom? ja det kommer gå lika dåligt som det låter. Inte är pappa hemma heller så han kan hjälpa mig lite. synd om mig.
nu går jag och gräver ner mig .... under täcket.
godnatt


Postat av: malin

du bryr dig om att de är b och fult asså? du är ful rövhår

2009-05-12 @ 22:03:47
Postat av: stina

kunde inte bry mig mer faktiskt. precis som med dig, du är b och ful, men jag bryr mig om dig ändå

2009-05-13 @ 19:58:10
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0