you should know

onsdag idag, och snart är det träning. Fys alltså, mindre roligt men det ska göras.
har gjort om designen lite på min blogg, eller ja ändrade bara bakgrund. Inte så märkvärdigt men i alla fall något nytt.
idag slutade vi tidigare, hade inställd engelska, vilket vad skönt! jag  och jonna stannade i stan ett tag och jag köpte ..godis.. fattig som jag är så slarvar jag bort pengar på skit, menmen det är ju gott!
nu ska jag hjälpa anna med läxan, sjukt vad jag är snäll
hare najs
peace

Postat av: lovisa svarar

nej, ganska mycket fakitskt :) var tvungen att kolla upp min nacke hos läkaren orkade inte komma tillbaka till skolan för två lektioner ;d

2009-05-06 @ 22:40:42
URL: http://lovisaperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0