allways look on the bright side of life

nu är helgen slut, har hunnit med mycket.
i torsdags var det valborg, det var trevligt! började i stan, slutade med att vi hamnade på fest i hammarö vilket var ett bra slut!
i fredags var jag med min saris, senare på kvällen drog vi och grilla med skönt folk. sov sedan hos sara. Igår var jag med oskar och patrik, finaly! sjukt länge sedan sist, vilket är skamligt. Men nu är gänget samlat igen och det ska vi fortsätta med. Karlskoga snart blir, vilket också är skamligt att jag inte vart i än. (patrik går hockeygymnasium där) aja det ser ljust ut ialf, och det var sjukt härligt att få träffa grabbarna igen :) dom betyder mucho. idag äre söndag, jonna kommer hem!!!!! saknar henne som ett djur. Malin kommer hit sedan också, sleepover. fan vad nice! har nog varit den bästa helgen på länge tror jag, märks att sommaren är påväg!
pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0