torsdag, fortfarande ledig (L)

godmorgon!
ligger i sängen med annas laptop, vet ni till veckan får jag också en!! hur skönt är inte det då? blir perf till mitt nya rum. På tal om mitt nya rum så skulle vi ha tapetserat det idag, men jag ska till jonnas stuga istället. Känns som att jag hellre drar dit än att stå och tapetsera hela dagen ;) det får bli i helgen istället.
men somsagt så ska jag till jonna stuga i väse ikväll, vi ska vara några där och softa. tror vi sover där också? trevligt.
ska även träna sedan, klockan ett. Första försäsongsträningen med a-laget, ska bli skönt. Hoppade träningen igår, med a-flick, för jag mådde inte toppen. Men tog en 45 minuters promme med pappsen på kvällen istället.
men nu ska jag käka frukost, hungrig som jag är.
ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0