skola

tjo!
sitter i skolan och har data nu, sitter och lyssnar på en kurs om photoshop på internet.
Igår var nog största softdagen ajg varit med om tror jag, fast ändå fick jag en hel del gjort! skrev klart min CV, blev faktiskt nöjd. Så nu är det bara att skicka iväg den som fattas. Även kollde jag och pappa upp körkurs, har bestämt vart vi ska ta den,pappa ska bara kolla sin kalender så ska vi beställa idag. Planer på mitt rum gjordes också, färgerna är bestämda och på ett ungefär hur det ska vara mublerat. Ska bli kul att komma igång nu!
idag är det träning, härligt! innan det får jag se vad det blir, inget speciellt skulle jag tro.
Ha en fin dag!

gratis photoshopkurs på internet: www.moderskeppet.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0