talk

hej
klockan är 23 och jag ska snart lägga mig i sängen. Har precis skaffat spotify och jag är happppyyy!! så kan inte slita mig från datorn för jag sitter och fixar massa musik. Men får försöka dra mig här ifrån nu så jag inte är dödstrött imorgon, har ju bestämt att jag ska börja lägga mig i tid. Ska bara lägga in de sista coldplay låtarna i min lista.
tränande förut, det var skooj. Skitkul träning faktiskt, vi var 22 stycken! himla skillnad från vad vi brukar vara när vi bara är a-flick, asbra att vi började träna med a-laget nu på måndagar tycker jag. Blir så mycket roligare när vi är många!
aja ska fixa det sista nu så blir det sovtime!
godnatt
underbara coldplay

Postat av: lovisa

ge mig spotify!

2009-03-10 @ 21:45:30
URL: http://lovisaperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0