svar på frågestund

tack för alla frågor, här kommer svaren:

 3 saker som du absolut inte klarar dig utan?
mina nära och kära (familj, pojkvän,vänner) , musik och handbollen/laget.

vem är Stina Rosenlund?
ojj vad svårt. Här skulle jag nog kunna svara hur långt som helst. Men för att få detkortfattat så skulle jag förklara mig själv som en tjej som älskar att släppaloss och älskar folk som kan göra det. Folk kanske uppfattar mig som knäpp men det är jag också. Jag har skitsvårt för att bestämma mig för saker och ting och det behyöver inte bara handla omstora och viktiga beslut utan det kan också vara vad jag skaköpa förgodis när jag är på coop! Jag älskar sommar och jag längtar söööönder till årets! Men samtidigt tycker jag mycket om vinter,dåfår jag åka snowboard! men detärnog det enda jag verkligen tycker om med vintern. Jag är sämst påatt ta tag i saker och ting, jag har sagt till mig själv att jag skasöka sommarjobb snart i kanske 2 månader, men har ännu inte gjort det. Jag mår som bäst när jag är på stockholms skärgård och softar i solen med musik i öronen. Och självklart när jag umgås med mina nära och kära. Sedan måste jag avsluta med att säga att handbollen betyder skitmycket för mig, varför får ni nog svar på längre ner.

hur länge har du och dinpojkvän varit tsm?
i drygt 5 månader, den 16 mars har vi varit tillsammans i ett halvår!

Hur ställer du dig till den halv-aktuella dun-frågan, alltså hur fåglarna plockas för att göra bland annat; dunjackor, dunkuddar och duntäcken till oss?

självklart tycker jag att det är jättehemskt och helt sjukt. Jag blir äcklad och känner inte alls för att köpa saker av dun.

Hur tycker du att vi ska rädda ozonlagret? Gör du något för att själv påverka?
är jag dum om jag inte vet vad det innebär?


Ungefär hur höga besökarsiffror har du?
jag är inte en sådan seriösbloggare, gör inte direkt någon reklam för den osv. det kan vara allt mellan 20 - 40

Varför började du blogga?
Jag bloggar inte för någon annan än mig själv, jag bloggar för att jag ska kunna se tillbaka senare i livet. Klart det ärkul om någon läser ens blogg, men jag försöker inte på något sätt bli "stor" om man säger så =)

när blev du av med oskulden?
jag var 16 år.

Fritidsntressen?
på min fritid är jag med mina vänner, min pojkvän, lyssnar på musik och spelar handboll. De räddar mina dagar!

vem är din bästis?
hmm, jag har 4 riktigt nära vänner. De är Malin, Jonna, Sara och Johanna. De betyder skitmycket för mig och jag skulle aldrig klara mig utan dom.

följer du någon serie,isåfall vilken/vilka?
jag följde one tree hill helhjärtat förut, men nu har det börjat gå en gång i veckan och det är den dagen jag slutar sent och hinner inte se. Sedan finns det väl serier som jag ofta ser på men kanske inte följer t.ex the hills, Mia och Klara, sex and the city osv. Jag tycker de flesta serier är helt OK!

vilken är din absoluta favoritlåt?

shiet svårt, finns  så många låtar jag tycker är bra. Men en av de absoluta bästa låtarna som gjorts tycker jag är Hallelujah,och jag tycker de flesta versonerna är riktigt bra. Sedan brukar favoritlåtarna komma och gå, men jag tycker även coldplays lost är riktigt bra. Låtar med bra texter brukar jag fastna lätt för och lost är ett exempel på det.

har du några syskon?
Jag har två systrar, Anna och Elin. De är 14 och 6 år.

vad går du för linje på gymnasiet? är den bra?
Jag går sam-media och jag trivs bra. Det är en rolig linje med både roliga och nyttiga ämnen. Den passar perfekt för mig och jag är helnöjd med mitt gymnasieval!

vad har du gjort på lovet?
Jag har vart med mina vänner och minpojkvän. Sedan torsdag - lördag var jag med min familj och malin i branäs och åkte snowboard.

hur länge har du spelat handboll? är det kul?
jag har spelat handboll sedan slutet av 5:an,började gannska sent faktiskt. Så jag har alltså spelat i ca 5 år, men det känns som mycket längre! Det är skitkul, inte bara själva sporten utan också gemenskapen man får med alla medspelare. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan handbollen, det har gett mig så sjukt mycket och jag har fått upplevt så många saker.

sommar eller vinter?
SOMMAR

bästa film?
jag vet faktiskt inte, men the notebook är riktigt bra. Älskar filmer man kan gråta åt!! vilket är typ alla för mig, men ändå.. stekta gröna tomater och the green mile är också riktigt bra!

framtidsplaner?

jaru, egentligen hatar jag att tänka på framtiden.Vill verkligen inte bli vuxen!! men vad jag vet äratt jag ska plugga vidare, troligen i stockholm. Sedan ska mitt fortsätta vara great,det har jag bestämt!

när kommer frågestunden upp?
NU =d



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0