stay with me honey

tjopp!
onsdag idag, imorgon är det torsdag och sedan fredag!! känner hur jag redan är trött på skolan.Men idag räddade en viss Malin Brunzell min dag, hon kom och hälsa på mig i skolan. Kände hur det verkligen behövdes och kände hur jävla mycket jag saknar att ha dig i min klass.. NEED YOU.
Efter skolan följde jag med bästa sara efter skolan, braaaa är hon. Vi hann inte göra väldans mycket innan vi skulle till mig och sedan på match. Vi spelade mot grums och det blev 18-18, vi spelade ruskigt bra. (De ligger tvåa i serien)
nu sitter jag här och har  precis ringt sebastian, tror ni han svarar? nej,  kiss på han :)
imorgon får jag se vad det blir, inget planerat.


Postat av: kalsonger

du är min bästavän, och det har alltid vart så. även om vi har vart utan varann jävligt länge, så har vi ändå alltid funnits där. jag behöver dig, och jag känner att om vi inte hade hittat tillbaka till varann hade jag inte klarat mig. du var mitt allt, stina. och nu är du det igen. fan för oss, att vi är så bra

2009-03-04 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0