romeo take me somwhere we can be alone

nu är jag trött på att plugga, inte för att jag har gjort det så mycket idag. men ändå. Tyska redovisningen får gå dåligt! En jobbig dag väntar imorn; redovisning, mediaprov, historia grupparbetet. MINDRE PEPP! hoppas på lika bra väder ialf, älskar det!! att bara sitta ute på varenda rast och njuta, ja det är underbart!
Idag åkte jag och sebbsen hem till honom efter skolan, myste framför tvn. Vi är ganska bra på det! gos är han ialf.
skönt med helg i alla fall, den här veckan har nog varit jobbigast hitills. Fast nu väntar ett stort matteprov också.... kommer gå skit. Känner det på mig.
men nu ska jag dra mig på sängen, läsa igenom median en sista gång också.
grattis på lisa också!
GODNATT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0