gammal sång

redan söndag, och jag har vart sämst på att uppdatera. Men det blir så ibland!
tråkigt att helgen ska gå så snabbt! men det har vart en bra helg i alla fall, det är det som räknas! i fredags tog jag och malin en fika efter skolan, eller rättare sagt mat och fika, satt gött i magen! bäst är hon den där raben. Senare på kvällen  var jag med Jonna, kollade let's dance, så ska det låta och sådär. Alltid lika mys med'na!
igår åkte först jag, pappa och mamma och kollade tapeter till mitt rum, vi lånade med oiss några tester så får vi se hur det blir. Sedan åkte jag till sebastian och senare på kvällen drog vi till hans pappa. Kollade melodifestivalen och så, det var trevligt. Sov hos sebbsen inatt, åkte hem för inte så länge sedan. Nu sitter jag här och lyssnar på veronica maggio samtidigt som jag väntar på att oth ska börja! Imorgon är det skolan igen, som jag inte har NÅGON motivation för.. usch. Har så mycket att göra, som jag inte orkaaar ett dugg. skulle egentligen behöva sitta och plugga nu, men ikke. Får bli senare... kanske..
aja ha en bra söndag!

Postat av: jonna

sv:du är bättre älski<3

2009-03-15 @ 20:33:32
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: möla

jag måste oxå plugga... kul va

2009-03-16 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0