i fell in love, i fell in love last night??????

har daaaaaaaaaamp
sitter och försöker hitta en låt men jag hittar den inte. Har ingen aning om vad varken låter eller artisten heter, trodde det var miss li eller maia hirasawa först, men verkar inte så. det verkligen spritter i mig och kliar i händerna för jag är så irriterad att jag inte kan hitta den, den enda jag kan på låten är en mening :( :
i fell in love, i fell in love last night
och det är inte ens en mening ...och är i samma stil som miss li eller maia hirasawas låtar. SÅ ÄR DEN SKITBRA. om ni vet, hjälp mig!!

Postat av: Anonym

Miss li - dancing the whole way home kanske !

2009-07-10 @ 21:17:51
Postat av: stina

TACK!!!! :)

2009-07-11 @ 00:18:10
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0