where do you go when the stars go blue?

helou!
lördag idag, wunderbar. ska snart kila hem till jonna och plugga lite. Jag vet det är lördag, men det är kris...
sedan blir det mys med flickorna, wohu =) så det blir övernattning hos Jonna.
pratade nyss med sebbsen i telen, sjuk är han den stackaren. saknar honom gör jag. Men ska träffa han imorn ialf:)) himla mycket sjuka på gång nu känner jag, halva min familj är sjuk. Jag känner verkligen att jag har inte tid att bli sjuk, så jag håller mig på övervåningen så mycket jag kan. Har så mycket i skolan till veckan att jag hinner inte att ligga hemma och vara sjuk. Det värsta är ju att det är influensan som går, lillan har varit sjuk i en vecka nu stackarn. Det känner man ju inte suget för precis. Jag ska hålla mig frisk, det har jag bestämt mig för!
have a nice day =)

Postat av: Kalle

verkar som alla åkt på nåt.. bara å äta massa c-vitamin så man kan stå emot!

2009-01-17 @ 17:47:26
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Emilia svarar

Hoppas du får en skojkväll då Stina!:)

2009-01-17 @ 17:49:13
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0