smile like you mean it

tju!
måndag idag, ny skolvecka framför sig..
ganska soft dag idag faktiskt, våran server på skolan krånglade så vi fick sluta tidigare på datan och jag slapp redovisa, TACK. vi hade 2 timmars håltimme så jag, jonna, tali och lisa drog in till stan.
sedan tillbaks till skolan för att ha engelska och matte. missade min  buss tack vare att lars var segast också (matteläraren) så var tvungen att gå hem från nolgård (typ 8 min) men hade bråttom för min träning började 5, bussen från stan gick kvart i fyra, så fick stressa hem för att sedan åka på handbollsträning. Som jag också ska börja ta mycket seriösare, ska lägga ner mig i handbollen nu. För den svackan jag kommit ner i nu är INTE rolig, dags att jobba nu stina!! 
imrogon kommer jonna och hämtar upp mig vid SJU, jag kommer vara död. Vi ska filma in en grej på sjukhuset, ska nog bli skoj! så nu väntar jag bara på att sebben ska ringa så ska jag gå och lägga mig.
hoppas ni haft en bra dag.
puss
  värmlandslaget, miss a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0