Part of where I'm going, is knowing where I'm coming from

in tha school on textkomunikation.. very not funny! 
sitter och skriver min artikel om Johanna Ingman, går ju mindre bra.. borde egentligen skriva mer på den men jag orkar inte. 
idag har vi även redovisning i svenskan, känns som vi har sjukt mycket i skolan nu. usch.. 
nej men nu måste jag verkligen fortsätta, fick bli ett snabbt och ointressant inlägg.. som om alla mina andra inlägg är såå intressanta! haha. 
see you later

Postat av: Teres

Tycker du? Tack! Roligt och höra faktiskt :) Om du har nåt och fråga så är de bara att fråga i min blogg nu. Ha en bra helg sötan.

2009-01-16 @ 11:32:43
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0