bbbig time

satt barnvakt idag, åt grannes goa ungar. en tjej på 3 och en liten pojk på 1, så ja dom var rätt mysiga. 
vi lekte allt mellan disco - pippi, sedan blev jag lite trött så då kollade vi på film.. pippi såklart!
när det var dags att sova blev det lite svårare, ingen var direkt sugen på det. men till slut fick vi de till sängs, eller rättare sagt ialf tjejen, ella, erik skulle absolut vara vaken tills mamma kom hem. Och det var han också.. ialf halvvaken.

nu tänkte jag gå ner och ta mig en dusch, eller först ska jag ringa sebastian.
ciao

Postat av: hanna

oj, vad fint hår du hade! :o



har du hårförlägning? :P

2009-01-10 @ 14:37:22
URL: http://jybrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0