stars falling down

sitter hos jönnsan, slutade klockan ett idag. hade mattediagnos på svenskan som var inställd.
SYOn kom idag och berättade om individuellt val, jag tror det lutar åt musik för mig. Skulle vara ruskigt roligt! dock är det 50 p kurs, så får välja en annan kurs också. Inte bestämt mig än för vad det ska bli.
i alla fall som sagt sitter jag hemma hos jonna nu, bakade sockerkaka förut gjorde vi. Det var GOTT. snart ska vi sätta oss och kika lite one tree hill, länge sedan sist nu. imorgon är det fredag och sedan lov!!!!!!!! hur gött är inte det då? hela karlstad drar ju upp till sälen, så blir ett lugnt lov. Vilket jag verkligen känner för! ska sooooooofta sönder. fyfasen vad gött det ska bli. branäs med malin raben brunzell blir också. raben + beben + bräda = KAN DET BLI BÄTTRE? neeeej.
tack för mig, tjao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0