puss

helgen har varit asbrat!
i fredags var jag med raben, vi myste hemma hos henne. kollade på lets dance osv!
igår, alla hjärtans dag, tillbringade jag med sebbsen. vi möttes i stan och fikade på coffiehouse, sedan åkte vi hem till honom och softade lite. tog sedan bussen tillbaka till staden rutn 7 för att gå på bio som började 20:20, i taket lyser stjärnorja. Jag tyckte den var rätt bra faktiskt, dock hade de gjort en stort miss i filmen. De hade ju missat hela poängen med namnet "i taket lyser stjärnorna" tänker inte avslöja något för er som inte sett den, men har ni läst boken och ser filmen förstår ni vad jag menar. Annars var det en riktigt bra film, men måste säga att boken var bättre. Jag var heller inte ensam att fälla några tårar, hade en hel sittrad över oss som satt och snyfta, hehe lite komiskt faktiskt. men jag ska inte klaga, jag var inte så dålig på det jag heller. I alla fall efter bion tog vi bussen till sebastian igen och jag sov där. Fick ta en tidig buss hem idag, för kloclan 1 hade jag samling på hammarlunden för att sedan dra vidare på match i arvika. Vi vann med 18-14 och det var hääärligt! lite om min helg, nu ska jag göra mig iordning för sängen!
godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0