side to side

tjo, klockan är ett och snart sk jag på samling. eller ja, klockan tre. ska försöka hinna plugga lite innan det också, har dataredovisning imorgon. sedan har jag även textk. prov på torsdag, usch vad jag inte känner för det. kom igen 2009, äre deppåret det här eller? men snart är det sportlov, och jag ska ta med min malin till branäs i 2 nätter.det ska bli underbart! äntligen snowboard och äntligen raben. kommer bli asbra!
gårdagen tillbringades med sebastian och johan. kollade lite melodifestivalen och sådant. trevligt!
Efter matchen har jag inget planerat, om det inte blir något så ska jag se till att plugga lite.
vet ni vad jag gjorde förut då? jag blödde näsblod!! för första gången i mitt liv, och sista får jag hoppas. sjukt obehagligt! rinner blod ur näsan liksom, hur normalt är det? nu vet ni det ialf, tänkte att ni ville det.
KÖSS

Postat av: manuela

åkte ni med någon fritidsgård :D?

2009-02-08 @ 20:39:32
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0