like a star

nu mår jag bättre igen.. kallas nog humörssvängningar skulle jag tro. för ojj, nu kan jag inget annat än att skratta åt det. jag är jävla pussy :) tänkte iaf gå och sova nu, inte för att jag kommer att bli piggare imorgon för det är nog redan försent. ska läsa igenom tyskaglosorna också tänkte jag, för imorgon blir det nog inte gjort.
vill bara pussa på sara som fulade sig på träningen, eller tshaa puss på hela laget. men extra på fulast!
imorgon blir jag 17, längtar efter tårtan .... okej, och presenterna.
GODNATT

Postat av: jonna

svar: jag hoppas det jag med. glad jag har dig, utan det skulle det aldrig funka

2009-02-05 @ 12:25:33
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0