it's only life

ibland suger livet, som idag.. ingen speciell andledning sådär, men idag känns allt verkligen MENINGSLÖST. fyfan vad tråkigt.
det är inte ofta jag känner såhär. men det är lugnt, imorn är det över! föresten klart att det är, för imorn fyller jag år!! där har vi det, imorn är jag glad igen.
hr inte så mycket att säga om dagen faktiskt, eller jag sov hos sebbsen inatt. puss på min gos.
skoldagen, SÖG, alltså den söööög verkligen. sedan drog jag hem direkt för att åka til vårdcentralen för att ta prover. ja jag är orolig..... USCH PÅ MIN ISTÄLLNING IDAG, men somsagt imorn är det över! så varning på mig idag på träningen, men hoppas att sara kommer. behöver en ful människa känner jag<3
hörs da

saknar dig så jävla mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0