I'd pull a sunshine story in a pouring rain

födelsedagen igår var great. efter skolan blev det kinaresturang med familjen och sebastian. jag blev MÄTT, sedan när vi kom hem var det dags för tårta också. något misslyckad planering, haha. men klart jag käka.. längtat hela dagen juuu!
ja, vad fick jag i present då? inget speciellt sådär faktiskt, kläder, pengar, pengar till P&L, skor, örhängen. (och en skiva, kan inte hålla mig från skratt när jag tänker på det) min pojkvän är sär<3. payback blir. fast fick fina örhängen av han också, får man ju inte glömma att nämna :) men ialf, idag har jag vart i skolan. Sista lektionen var inställd och hela SPM1A hoppade av glädje. Nu är klockan halv 5 och jag ska snart iväg till jonna. Sedan blir det partaaaayyy!
hoppas ni får en great kväll, för det kommer jag ha!
Puss

dagens greatest:
Erik hassle - hurtful



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0