i remember the sound

börjar klockan ett!!
morgonen började med att jag hade ställt klockan fel, min buss skulle egentligen gå klockan 09:33 och jag började 10, men jag hde ställt den en timme för tidigt. sedan klockan halv nio väcks jag av ett sms från stina scheller att vi har inställd data och börjar klockan ett. gissa glad jag blev! kunde ligga och dryga hur länge som helst. men tyvärr var jag rätt pigg så jag kunde inte somna om, istället gick jag ner och la mig med ett täcke över mig framför tvn. Lika gött det. Nu ska jag se till att göra mig iordning lite, har tid att platta håret. men tror inte att det blir självfallet i alla fall. väldigt intressant att veta tänkte jag..
ville bara berätta att jag hade sovmorgon och göra er avundsjuka, höhö.
ha en trevlig dag!
krya på dig <3

Postat av: manuela

sv: hehe aha ok :)

men ha en trevlig resa :D

2009-02-09 @ 14:37:57
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0