hello saferide

TRÖTT. ja mitt inlägg börjar med trött, för det är precis det jag är. var på innebandynatten igår, jag ångrar ganska mkt! jag är t.om så trött att jag inte orkar skriva vad osm hände, läs på http://jonnisponnis.blogg.se om ni vill veta.
vaknade ialf hos jonna, vi hade sovit i ca 3 timmar. inser att vi måste dra till skolan och har redan missat första lektionen. Vi var starka och tog oss upp och sedan till skolan. alla hjärtans dag imorgon också, så skolan var pyntat med hjärtan. Rosor blev även utdelade, fick en av min gos. "till stina från lars kristerz" hahah knäppast. <3
kvällen ska jag tillbringa med malin, äntligen. saknat henne! vi ska bara softa, som tur är, med film hemma hos henne. GREAT
morgondagen, alla hjärtans dag,  tillbringar jag med sebbsen. fika och bio står på schemat tror jag, ska bli mys!!
hare fint

Postat av: Dragana

Åh, vill också ha rosor... bara jag som inte får något alls!



(Svar: Tack så mycket!)

2009-02-13 @ 21:11:28
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0