green eyes

skulle egentligen börjat 10:20, men tror ni inte att när jag sitter i bilen (missade bussen) PÅVÄG till skolan ringer jonna och säger att vi har inställd svenska och ska börja runt ett. Jag skulle alltså kunna varit hemma och softat gärnet, men ikke. iställt drog vi hem till therese några tjejer och softade. helt sjukt vad vi har haft inställda lektioner på sistone:
måndags - data
tisdags - idrott
onsdag - svenska
torsdag (imorgon) - svenska

och förra veckan hade vi även inställd historia. jo sam media är ganska mycket puss nu för tiden. Men i alla fall. Efter skolan idag fikade jag med goste emila och johanna. vi satt på waynes rådhuset i över 3 timmar. haha. hade en hel del att prata om, ruggit bra tjejer!! imorgon ska vi på musikal i skolan, det ska bli himla kul faktiskt. Efter skolan ska jag vara barnvakt åt lillan, sedan ska jag nog försöka dra mig till innebandy natten också, måste väl heja på lisa och tali!
hare nice
lillan på moped


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0