Baby im a fool

jag kan nog vara sveriges sämsta på att plugga, helt seriöst.....
istället sitter jag här och drömmer mig bort till fjällen, snö och bräda. jävlar va det vore!! tänk att åka till alperna och åka hela dagarna, det är min dröm. Det står på min "att göra innan jag dör"-lista. Men just nu skulle det räcka med en backe, snö, lift och brädan. (gärna malin på det också)


bild från branäs med malin förra vintern.

Postat av: malin

vi ska till alperna i sommar du och jag!!

2009-12-15 @ 16:51:43
Postat av: jonna

svar: men naaw gummsi! Ni kommer att få dra med mig massssvis ändå! För jag räknar med att jag är välkommen till dig när jag vill:)

2009-12-15 @ 22:07:59
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0