aaaaaaaah

jag hatar att ha ångest, hela magen känns söndervriden, jag kan inte sitta still och jag vill bara skrika rakt ut.
  • skolan börjar om 7 dagar, en vecka, och det finns så mycket jag inte gjort på lovet som jag velat!!
  • jag är inte redo för läxor, plugg, prov. ja skolan
  • jag saknar mina bästa bros, patrik och oscar. VART HAR NI TAGIT VÄGEN?
  • jag saknar min bestie friendie, malin, det kan inte alltid gå vår väg. men det har inte gjort det på länge nu och jag behöver dig.
  • jag älskar godis, chips glass.. för mycket
  • handbollen är igång, och det är inte a-flick längre. ledsamt och TOMT! 
men nu ska jag sluta deppa och kolla beck med jonna. och okej, vi ska köpa choklad först.. jag är sämst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0