lost

hejsan
kom ganska nyss hem från bästa johanna, sov där inatt. kom till henne runt 8 igår, då kollade vi robinsson sedan drog vi till lorensberg och softade mer med lite people. det var trevligt! drog hem vid 12 och kolla lite tv och somna. Vaknade runt 10 och käkade frukost, kollade 2 the hills avsnitt och sedan drog ner på stan. Kollade lite kläder inför valborg, hittat en kjol som troligen blir att köpa =) tog sedan bussen hem, och nu sitter jag här. söndag idag så finns inte mycket att göra, tur att det går rätt mycket bra på tv idag då! one tree hill blir snart, länge sedan nu.
jonna drog till rhodos idag också, hur ska jag nu klara mig i skolan? kommer sakna henne som en gris ialf!!
puss

att du kunde sjunka så här lågt, trodde jag aldrig.

Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

det tycker jag med :)

2009-04-26 @ 19:05:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0