Godmorgon!

sitter här och plattar håret samtidigt som jag lyssnar på kent - socker.
börjar halv nio idag, min buss går 07:48. Så tänkte att det var lika bra att slänga in ett litet inlägg.
Vi börjar med textkunskap och ska ha det i tyup två timmar tror jag? puh.. är redan skoltrött!
fast klassen är toppen, går inte en dag utan skratt ialf. Det gillar vi!!
men nu ska jag fortsätta att göra mig iordning.
Ha en fin dag.
peace!

hur kan något så stort förvandlas?

Postat av: malin

minns du när vi satt i klassrummet och lyssnade sönder martin stenmarks låt, sjumilakliv, (hur kan nåt så stort förvandlas) vi älskade det!

saknar allt.

2008-09-29 @ 16:04:19
Postat av: stina

hur ska jag kunna glömma?

jag minns allt med dig.

saknar oss

2008-10-14 @ 23:43:49
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0