So tell me your name

lördag idag, och snart kommer sebbsen hit. MYS!
spelade match förut, mot Kristinehamn. Vinst med två mål! härligt tjejer.
skönt att handbollssuget kommit igång igen. Ska till grums imorn och spela match, de bästa laget i serien dock. Men vi ska kämpa, höhö.
någon mer än jag som kollade idol igår?
skönt att johan palm faktiskt åkte ut, tycker han har slagit ut allt för många som är värda att komma längre.
däremot var han inte lika dålig igår som han brukar. Men ja, det var på tiden att han skulle lämna idol nu.
Skönt att Robin är kvar också, börjar gilla honom mer och mer. I början tyckte jag inte alls om honom! Nu gillar jag han skarpt, hans röst!! (L) däremot kanske han inte är värd att vinna, för Kevin är ju klart överlägsen. Jag tror nog han tar hem vinsten. Vad tror ni?
nu ska jag fixa lite, mitt rum ser ut som......
HA DET NAJS!

Postat av: stina

KEVIN <333333

jag hatar robin!!!!! :O

2008-11-30 @ 01:28:56
URL: http://oneofamillion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0