helgen

soft helg, kan vara skönt det ibland med.
Fredag: bio med tali, jonna och obba. High school musical 3, den var bra. Fick mig både goa skratt och tårar (<-skräll!)
efter bion fick jag och jonna vänta på bussen i en timme, men det gjorde oss inget för vi träffade många igenkända folk på torget. Jag fick träffa sebbs en snabbis också, rätt go & glad var han. haha.
Lördag: drog till johanna bro runt klockan 5. mötte henne på torget och sedan kom även Camilla (tror det var så hon hette?). Vi gled runt på stan lite, slutade såklart på donken<3 Blev inte att vi va så länge, jag drog till sebastian sen och sov där.
Söndag: vaknade hos sebb och fick gå upp i tid, för jag hade match på hammarlunden 13:30, samlin g 12:30. Tog buss från skåre klockan elva och buss från stan 11:40, skräll att det var knappstadbuss också! så jag kom försent till min match.. som vi även förlorade... drog hem och tog mig en dusch. Sedan pluggade jag lite på historian också, vi hör största provet på fredag.

nu ska jag softa vid tvn en sväng, kolla på lite HP med syster.
ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0