tisdag

helou!
idag har jag först vart i skolan, som vanligt.. kan ju säga att jag är skapligt trött på det nu, men det är inte långt kvar!!
efter skolan blev det att fira pappa, anna hade lagat en asgod tårta! det var typ maräng och ngn vaniljgrejj, sedan var det jordgubbar över det, hur gott som helst. sedan fick jag skynda mig till mörmon där jag skulle träffa johanna broooo, satt och snacka med henne där och sedan direkt på träning. Hade lite problem med att hitta laget, men det ordnade sig. Vi hade ialf fys, och kan ju säga att det var fett jobbigt! men asbra träning:)
sen blev det att ta följde med johanna, hennes pappa & johan hem och direkt sätta sig vid tvn, gossip girl!
helt kär i serien, jag älskar den! nästan så man längtar till nästa tisdag för att se ännu mer! hah.
hoppas ni haft en bra dag!
KRAM
/
stinarosenlund,

image97


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0