raben, my sunshine

slutade 13:15 idag, hjärta på det!
ännu mer hjärta på att jag tillbringade min dag med min bästa vän. Vi bestämde oss för att mötas på ica lövnäs, vi skulle köpa lite bär så vi kunde laga smothie. Så vi möttes på ica och köpte våra bär, sedan åkte vi hem till malin och lagade oss en varsin underbar smoothie. den var delicious! satte oss ute på balkongen och myste en stund. Sedan började molnen smyga fram så vi bestämde oss för att kolla lite tv istället, what about brian. <(som faktiskt är en väldigt bra serie!) ana övertrötta vi blev också, men det är ju inte direkt ovanligt? haha.
malin är ialf den bästa i världen. det har alltid vart vi och det kommer alltid att vara, så enkelt är det!
imorgon är det torsdag, och enligt mig veckans drygaste dag! men efter skolan imorn ska vi göra ngt med klassen, inte helt bestämt ännu beror på vädret, men det ska bli fun! :) 9e-lit är bäst! kommer sakna klassen sjukt när vi går ut.
min mamma och lillasyster kom hem idag också, dom har vart i norge en vecka. Skönt att dom är hemma, har saknat dom:)
hoppas ni har haft en bra dag!
KRAM
/stinarosenlund,
image87 för du är världens bästa vän.

Postat av: malin

.. du är världens bästa vän!

2008-05-28 @ 21:54:51
Postat av: stina

love you!

2008-05-28 @ 22:00:23
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0