onsdagggggg

onsdagar är softast, slutar ju 13:15 liksom! hur gött som helst :)
vi hade idrott sista och solen bara stekte, sommaren är på gång!! <3
efter skolan snabbade jag mig hem och gjorde mig iordning lite smått och sedan kom gustav, vi softade mest i det sköna vädret och sådär :) sedan skulle han iväg på fotboll, så då frågade jonna om jag ville ut och gå med henne, och klart jag ville det! så vi tog oss en promme, ändå ganska lång! powerwalk med jonna är mys, dyngbra är hon också!
imorn dock har vi orienteringsdag i skolan, kan ju inte påstå att det är lika mys.. men det positiva är att vi börjar halv 10 och slutar när vi är klara, då blir det staden för mig och jonna. Ska försöka hitta lite smycken till balen, fast egentligen vill jag ha nya kläder! menmen, ngt hittar jag ialf.
skriver såklart om det imorn, ska försöka komma ihåg att lägga ut bilder på det också. Fast det är ju tyvärr inte min starka sida..
godnatt people!
/stinarosenlund, yaooo.

image98 15 dagar!!! <3

Postat av: Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D )

svar: hahahha men oj! är jag SÅ lik marissas syster i OC på den bilden?
Det var inte dåligt ;D

hare nice! :) kram

2008-05-28 @ 23:30:20
URL: http://MrsUnderbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0