my lovely handbollsbrudar!

Heloy!
idag hade vi reflektionshalvdag, vi slutar alltså efter lunch. Hur skönt som helst!
jag och min bästa malin drog in till staden en sväng, kollade lite i affärer, köpte årets första kulglass!
det var supermysigt och sommarkänslorna överflöder. Jag älskar vädret, hoppas verkligen att det håller sig.
efter staden hade jag bråttom hem, för klockan 17:00 skulle jag hem till karin på handbollsavslutning. Jag och pappa fick skynda oss in på coop och köpa grillgrejjer till mig, men som vanligt var pappa dryg och skulle köpa massa annat.. men det gick bra och jag kom i någorlunda tid ialf!
Hemma hos karin var vi allmänt somriga, vi grillade, myste i solen och årets första hoppa på studsmatta!
sorgligt att säsongen är över och att vi inte längre kommer vara ett lag nästa år, kommer sakna det! gillar ialf tjejerna galet mycket och den här säsongen blir svår att glömma. tack bruds<3
men nu ska jag lägga mig och kolla på en film med lillasyster,
hoppas ni haft en bra dag! :)
KRAM
/stinarosenlund.
 
image79


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0