ljungby here i come

ligger i sängen med laptopen, önskar att den var min (a) men nu är det ju pappas då..
älskar laptop, så jäkla smidigt! :)
känner att jag börjar få lite ont i halsen, vill inte. Får hoppas på att det inte är något. Nog med att jag går runt och är täppt i näsan hela tiden, men jag tänker inte dra på mig en stor förkylning!
imorn bitti blir det av till farmor & farfar i småland. Jobbigt att resa, men tror vi ska försöka komma iväg tidigt. Tar ca 5 timmar ner dit, orkar man? egentligen inte, men  var så länge sen jag träffade farmor & farfar nu så vad gör man inte?<3 tråkigt att dom ska bo så långt bort bara..
men jag har mobilen på hela helgen, och jag förväntar mig ett sms elr ett samtal! höhö.
Ha en bra helg allesammans :)
KRAM
/stinarosenlund,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0