godnatt!

jag vet, idag har jag vart jättedålig på att upptatera. Men jag har varken haft ork eller tid.
skriver ett snabbt inlägg om dagen nu innan jag går och lägger mig.
gick hem från skolan senare än vanligt idag, var tvungen att stanna kvar på kören och öva lite extra..
sedan bar det av hemmåt och softa lite, mest framför tvn.. sedan klockan 6 drog jag iväg till min jonnis, för vi skulle kolla fotbollsmatch klockan 18;30, vi hann dock också förbi kiosken innan matchen började..
även malin kom och gjorde oss sällskap till matchen, och den slutade lika.
Efter matchen tror jag allt att jonna hade lite överskottsenergi? :D haha.
nej men nu ska jag sova, måste upp i tid imorn för ska sjunga för pappa imorn innan skolan, han fyller år :)
KRAM & GODNATT!
/stinarosenlund,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0