fredag

äntligen fredag säger jag! dock har denna vecka gått skitsnabbt.
jagvet inte riktigt vad det blir idag, men ngt blir det ju alltid :) imorn ska jag ialf till farmor och farfar i ljungby, ligger i småland typ.  Inte det roligaste kanske, finns typ noll att göra, men farmor & farfar är goa<3 saknar dom också, blir inte att vi träffas så mycket när dom bor så långt borta. Ska bara vara där tills söndag så det är ju inte så länge ändå. blir ju säkert att jag och syster (anna) går ner till centrum och kikar lite i affärer,  har dock inga pengar. Är verkligen pank:( vill att det ska bli den 25:e nu så jag får mina pengar!! höhö. det tar mer och mer pengar för varje månad känner jag, men jag vill ha så otroligt mycket nya saker. Som tur är behöver jag inte köpa baltilbehörer själv :) då skulle det vara kört..
hoppas ni får en trevlig fredag!
/stinarosenlund,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0