fönstret står öppet och månen lyser,

gick hem från skolan idag, mitt öra gör ont så bara den. Känns som jag har en stor bulle i den också, hör ingenting på högra örat typ. Troligen så är det öroninflammation, usch!  Knarka alvedon får jag göra, och se till att det blir bra.
Jonna frågade mig förut om jag vill hänka till stan, kan man tacka nej till ett sådant erbjudande? Nej juste:)
så med ont i örat gittar jag iväg till stan och kollar lite. Kan dock inte köpa mycket, alla min pengar gick åt till piercingen. men jag kan alltid kolla ut lite saker som jag kan köpa nästa månad (när pengarna kommer) :
* bikini, jag måste se till att hitta en nu alltså!
* balskor, "pappa betalar!" höhö.
* sommarlinnen
* jeans,
har ingen jeans längre, mina favvisar har gått i sönder :(
* mascara, min bra är slut.
*tunika/klänning, har ingenting att ha till tights längre.
det var nog det mest nödvändiga jag måste se till att köpa snart, men ni ska se att jag kommer hem med ngt onödigt idag, det är så typiskt mig!
men nu måste jag kila och göra mig iordning!
Ha en bra tisdag :)
KRAM
/stinarosenlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0