flashbacks..

bloggen krånglade igår, så jag kunde inte skriva något. jag som hade så mycket att tänka på som jag bara ville skriva ner. Men nu fungerar det igen som tur är!
igår var jag först med min vän johan, vi var allmänt somriga, käka glasss, satte oss vi vattnet och bara var ute.
efter ett tag skulle johan äta, och även jag. Så jag tog min cykel och åkte hem, malin ringde och vi bestämde att efter jag hade ätit skulle jag dra mig till henne :) tog tid, men jag kom ialf dit.
vi var där en stund men sedan bestämde vi oss för att dra ut lite med våra vackra moppar. Vi hämtade upp Jonna och satte oss sedan på skuggan. Snackade om livet och sånt, sen skulle malin hem. Då kommer jag och Jonna på att vi måste till coop, klockan var då 21:52 ochg coop stänger 22:00 , så vi fick brådis. Men vi hann och köpte oss varsin kladdkaka (haha skräll) vi åkte sedan hem till jonna och käkde våran kladdis. Efter vi käkat gick vi ut på promme, då kom vi in på saker vi saknade och då kom dom där tiderna upp.. minnen väcktes och jag fick en stor klump i magen. Det är sjukt vad jag egentligen saknar det, men man kan inte spola tbx tiderna så sakna det kommer jag nog alltid göra. Bara att må så sjukt bra, och allt bara är löjligt underbart. GE MIG TBX TIDERNA!
ibland förstår jag mig bara inte på mig själv, hur orkar jag vara så komplicerad?
varför har jag så svåt att släppa saker, jag måste lära mig att leva i nuet.. det som vart har vart, och kommer aldrig igen...

Postat av: Jonna

det är sjukt vad man kan sakna, och önska saker. Men vi hänger ifall alltid ihop gullet. du är bäst and i love you!

2008-05-11 @ 17:48:51
URL: http://jonnisponnis.blogg.se
Postat av: stina

ja det är sjukt, och jobbigt.. det gör vi, och kommer alltid att göra, DU är bäst och jag älskar dig!

2008-05-11 @ 23:09:50
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0