:)

klockan är 22:42 och jag ska snart dra mig till sängs.
slutade klokan 15:05 med so, kände som det var världens längsta dag idag, som den aldrig skulle ta slut;o
efter skolan kom G till mig, vi softade och snackade mest sådär :) han är go!
sen när han skulle bort så var det egentligen bestämt att jag skulle träffa jonna, men det sket sig lite sådär. haha!
såg ialf på första avsnittet av gossip girl idag, jag har saknat det!! det är min absolut favvoserie, typ beroende :) fällde även några tårar där i slutet när det blev så sorgligt (där när nate berättade för hans pappa hur mycket han betydde för familjen och att dom behövde honom, ni vet)<för er som såg det idag. ingen stor skräll att jag börjar lipa såfort det blir lite sorgligt!
imorgon slutar jag 13:15, hur skönt som helst! har inga planer än, men något blir det ju alltid :)
men nu ska jag sova, ska bli bättre på att lägga mig tidigare har jag bestämt.
Godnatt,
KRAM
/stinarosenlund.
image84


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0