carlstad united - malmö ff

precis vart och kollat fotboll med jonna. Carlstad united - malmö ff, carlstad unitde loosa med 0-2.
ganska dryg match, men det var kul! :) tråkigt väder och kallt bara..
fast hellre att det regnar och är lite småkyligt nu än på sommarlovet liksom, vill verkligen inte att det ska bli som förra sommaren. Sämsta sommaren, regn hela tiden. SNÄLLA, låt det inte bli en sommar igen! det orkar jag inte.
men i vilket fall som helst så ska den här sommaren bli bäst, vi ska ha så sjukt kul! och jag hoppas verkligen på lasse!! Men nu ska jag gå och ta mig en dusch!
KRAM
/stinarosenlund,

Postat av: lisa

lasse !!!!!!

2008-05-16 @ 15:32:37
URL: http://lsodergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0